

Електронні картки лояльності для аптеки на EfirCards
Електронні картки лояльності для аптеки на EfirCards – це цифровий інструмент, який допомагає стимулювати повторні покупки у фарм-рітейлі, вибудовуючи довгострокові відносини з клієнтами. Цифрові знижкові картки легко додаються в Apple Wallet, Google Wallet або Telegram, дозволяють персоналізувати пропозиції для різних груп покупців, автоматично нараховують бонуси і не вимагають змін в касовому програмному забезпеченні.



Електронні картки лояльності для аптеки на EfirCards
Аптечний бізнес працює в умовах жорсткої конкуренції, регуляторного тиску і цінової чутливості клієнта. Покупці обізнані і вимогливі, вони вже не просто шукають де дешевше, а вибирають аптеки, де до них звертаються по імені, нагадують про вітаміни в сезон застуд і пропонують бонус за повторну покупку. У таких умовах важливо зосередитися на утриманні клієнта, повторних продажах і формуванні довіри.
Команда AVADA MEDIA розробила платформу, яка дозволить вам запустити гнучку, персоналізовану програму лояльності аптеки без розробки ПЗ з нуля і складної інтеграції. Створити віртуальні знижкові картки для аптек на EfirCards можна максимально швидко, просто і, без додаткових витрат, кастомізувати їх під реалії фармацевтичного бізнесу. Замість паперових анкет, пластикових карток і Excel-таблиць ви отримаєте розумну і масштабовану систему лояльності. Цифрові картки аптеки будуть цілодобово працювати в смартфоні клієнта, тобто звичному для нього середовищі.


Які переваги дають аптеці цифрові картки EfirCards?
Багато аптек досі використовують пластикові знижкові картки і не прагнуть автоматизувати свою програму лояльності. Це не тільки неефективно, але й небезпечно з точки зору витоку даних, помилок персоналу і втрати довіри клієнтів.
EfirCards – це цифрова альтернатива традиційним знижковим програмам аптек, яка легко адаптується до специфіки сучасного аптечного рітейлу і враховує його ключові потреби.
Цифровізація без бар'єрів
Клієнту не потрібно носити з собою картку або завантажувати додаток. Всі картки лояльності в Wallet доступні за лічені секунди – відразу після реєстрації через QR або посилання.
Миттєвий запуск
Щоб запустити програму лояльності для аптеки, достатньо вибрати тип картки, налаштувати умови для нарахування та списання бонусів, кешбеку або отримання штампа, оформити дизайн картки та форми реєстрації, при необхідності отримати API-ключ для інтеграції з касовою системою.
Персоналізована комунікація
Разом з цифровими картками лояльності для аптеки ви отримуєте гнучкий інструмент для запуску тригерних розсилок з повідомленнями, привітаннями, запрошеннями, коли клієнт давно не заходив або в даний момент знаходиться поблизу вашої аптеки.
Прозора аналітика
EfirCards фіксує всі транзакції, видані картки, зібрані бонуси і середній чек. Ви бачите, які бонусні картки для аптеки працюють добре, а які – ні, можете змінювати підходи в реальному часі.
Автоматизація процесів
Після інтеграції з касою всі операції в рамках програми знижок виконуються максимально швидко і без участі співробітників аптеки: бонуси нараховуються автоматично, штампи проставляються при покупці, а дані фіксуються в історії транзакцій.





Як працюють картки лояльності для клієнтів аптеки
Система лояльності для клієнтів аптеки повинна бути не просто зручною, а стратегічно виправданою. Цифрові картки EfirCards дозволяють точно налаштувати сценарії стимулювання попиту, які підвищують цінність вашої аптеки в очах постійного клієнта. У системі EfirCards доступні 4 основні типи карток, кожну з яких можна адаптувати під конкретні завдання бізнесу.
Знижкові картки аптек
Це найпростіший і зрозумілий формат цифрової лояльності – картка з фіксованим відсотком знижки, який застосовується до всього чека або окремих груп товарів. Наприклад:
- сезонні кампанії: 5% на вітаміни восени, 10% на сонцезахисну косметику влітку;
- спеціальні категорії: знижки на товари, які важко просувати через класичну рекламу;
- цільові групи: знижка для пенсіонерів, студентів, лікарів.
Дисконтні картки аптек з накопиченням
Механіка, яка стимулює клієнтів повертатися в одну і ту ж аптеку. Розмір знижки автоматично зростає разом із загальною сумою покупок. Наприклад, 3% за чек від 500 грн і 7% – від 2000 грн. Ідеальна система лояльності для аптеки біля будинку, де важливо «прив'язати» клієнта до однієї торгової точки, а також в мережевих аптеках для персоніфікованих програм і VIP-рівнів обслуговування.
Кешбек-картка для аптеки
Суть механізму такої програми – повернення частини витраченої клієнтом суми на віртуальний баланс картки лояльності аптеки. Особливо добре працює в нішах, де важлива регулярність покупок: дитяче харчування, БАДи, косметика, доглядова продукція. Наприклад:
- 3% кешбеку на всі жарознижуючі, за винятком рецептурних;
- 5% бонусів на дитячі товари, які можна використовувати при наступній покупці;
- кешбек на сезонні категорії (для зменшення залишків або просування новинок);
- подвоєний кешбек в години найменшого навантаження – наприклад, з 10:00 до 12:00.
Віртуальні картки лояльності для аптек EfirCards дозволяють не тільки налаштувати відсоток повернення, але і гнучко керувати спалюванням бонусів, їх терміном дії, умовами списання. Це створює додаткову мотивацію для покупця повернутися вчасно.
Штамп-картки для аптек
Це формат системи лояльності аптеки, де кожна покупка – один крок до заохочення. Після певної кількості штампів клієнт отримує бонус або подарунок. Особливість формату полягає в емоційній складовій. Гейміфікація приваблює, оскільки клієнт бачить прогрес і прагне зібрати колекцію відміток. Така механіка відмінно підходить для категорій з повторюваним попитом і допомагає формувати звичку повертатися саме до вашої аптеки.
Сценарії отримання штампа для карти лояльності аптек:
- за покупку 5 аптечних товарів для догляду за собою – знижка 50 грн на наступну покупку;
- 10 покупок протягом місяця – подарунок (наприклад, маска або антисептик);
- 3 чеки на суму від 500 грн – додаткова знижка 10%.
Вся інформація про штампи фіксується в цифровій картці клієнта і він сам відстежує свій прогрес, без участі персоналу аптеки.
Ви можете запускати віртуальні картки онлайн для різних аудиторій: наприклад, для пенсіонерів з фіксованою знижкою, для молодих мам з кешбеком на дитячі товари, а для постійних клієнтів – накопичувальна програма зі штампами. Все це в рамках однієї системи і без необхідності змінювати касове ПЗ.





Як зробити знижкові картки онлайн в програмі EfirCards
Сервіс EfirCards дозволяє запустити електронні картки лояльності для бізнесу, в тому числі аптечного, всього за пару днів, а клієнтам почати ними користуватися буквально за кілька хвилин. Платформа надає гнучкий конструктор, за допомогою якого ви можете створити і оформити картку для вашої бізнес-моделі.
1. Виберіть тип картки: для утримання вибирайте накопичувальну картку, для стимулювання повторних покупок – використовуйте кешбек-картку.
Якщо прагнете підвищити залученість, виберіть штамп-картку або класичну знижкову картку для масового залучення покупців.
2. Налаштуйте кожен тип картки індивідуально: встановіть відсоток знижки або кешбеку та умови його отримання; визначте категорії товарів, на які поширюється дія, термін дії картки або бонусів, а також сегмент клієнтів (наприклад, пенсіонери, молоді батьки, постійні покупці).
3. Оформіть зовнішній вигляд карти і реєстраційної форми в єдиному стилі. Використовуйте візуальний редактор, щоб:
- включити або вимкнути логотип;
- задати колір фону анкети під колір самої карти;
- додати зображення, посилання на сайт, соцмережі або умови акції.
Для оформлення штамп-карток для аптек передбачений розширений функціонал: налаштування кольору фону, активних і неактивних штампів, вибір візуальних значків (з сотень доступних варіантів у категоріях – таблетки, сердечка, аптечні хрести, зірки, галочки, доставка та інші). Це дозволяє зробити електронні дисконтні картки аптеки візуально виразними та інтуїтивно зрозумілими.
Форма реєстрації складається з заголовка, полів (ім'я, прізвище, телефон, дата народження, email, Telegram) та політики обробки даних. Ви можете адаптувати форму під конкретний тип картки, оформивши її в тому ж стилі. У заголовку форми можна вказати конкретну вигоду, яку отримає користувач – наприклад:
«Зареєструйтеся і отримайте 5% знижки на першу покупку вітамінів».
З EfirCards у вас вийде задати читабельний, сучасний і привабливий вигляд карти, яку клієнтам легко розпізнати і приємно використовувати. Такий підхід зберігає візуальну ідентичність бренду і зміцнює довіру.
4. Розмістіть QR-код або посилання на форму реєстрації в точках продажу, на касі або сайті.
Клієнт сканує код і миттєво потрапляє на форму реєстрації, заповнює анкету і натискає «Отримати картку». Відразу після цього картка додається в Google Wallet, Apple Wallet або Telegram. Вся процедура займає не більше 1-2 хвилин – клієнту не потрібно завантажувати додатки, проходити підтвердження по email або звертатися до касира.
Покупець пред'являє картку програми лояльності аптеки в смартфоні і отримує знижку, кешбек або штамп. Якщо у вашій аптеці налаштована API-інтеграція з касовим ПЗ, то всі дії відбуваються автоматично. При відсутності інтеграції ви можете вручну активувати картку, просканувавши її сканером, або використовувати адмін-панель.


API-інтеграція з касою
Однією з ключових переваг системи EfirCards є можливість інтеграції з вашою POS-системою через API. Це дозволяє:
- автоматично нараховувати знижки, кешбек або штампи при оплаті;
- пропонувати індивідуальні умови – наприклад, збільшити знижку в залежності від суми покупок;
- списувати бонуси без участі касира;
- вести історію транзакцій кожного клієнта;
- відправляти тригерні розсилки після певних дій (покупка, досягнення рівня, день народження тощо).





Аналітика та контроль ефективності програми лояльності для клієнтів аптеки
В Особистому кабінеті EfirCards ви можете відстежувати статистику використання карток та оцінити результати впровадження програми.
- Кількість виданих карток за певний період;
- Транзакції за кожним типом карток у динаміці;
- Суми покупок та середній чек;
- Частота повторних візитів;
- Поведінка клієнтів за сегментами.
Дані представлені у вигляді графіків і таблиць, які легко фільтрувати за часом, типом карток або іншими параметрами. Це допомагає:
- оцінювати результативність програми;
- тестувати нові механізми;
- розуміти, що дійсно мотивує ваших клієнтів повертатися;
- скоригувати умови бонусної програми аптеки.
Система лояльності EfirCards дозволяє в будь-який момент вносити зміни в умови карток, дизайн, політику або форму реєстрації. Це зручно, якщо ви хочете запустити сезонну акцію, протестувати нову механіку або адаптуватися до поведінки цільової аудиторії.
Цифрові картки для аптеки можна відключити, призупинити і обмежити за часом дії. Крім того, ви можете тестувати кілька механізмів паралельно – наприклад, запускати окремі картки з кешбеком на лікувальну косметику, і з накопичувальною знижкою – на вітамінні комплекси.


Тригерні розсилки
Після того, як клієнт додав картку в Apple Wallet або Google Wallet і зробив першу покупку, важливо не втрачати з ним контакт. У системі EfirCards ви можете налаштувати ланцюжки повідомлень, які будуть відправлятися клієнту автоматично в залежності від конкретних подій.
- Вітальне повідомлення при отриманні картки.
- Повідомлення про нараховані бонуси.
- Geo-push, якщо клієнт опинився поруч з вашою аптекою.
- Повідомлення про те, що покупець зібрав потрібну кількість штампів для отримання бонусу.
- Привітання з Днем народження і персональна пропозиція в якості подарунка.
- Нагадування про наближення закінчення терміну дії картки.
- Повідомлення про підвищення рівня картки і перехід до більш високої знижки.
Ви самі вибираєте канали повідомлень: електронна пошта, SMS, Telegram або Push і нічого не платите за розсилку.





Запустіть систему лояльності аптеки прямо зараз
Цифрові картки для аптеки на платформі EfirCards – це не просто заміна пластикових карток, а новий рівень взаємодії з покупцями, побудований на зручності та точності. Важливо: платформа працює з урахуванням високого навантаження в аптеках, обмежень у просуванні товарів і завищених очікувань покупців. Ви можете швидко створити гнучку, керовану програму лояльності для аптечного бізнесу, в якій кожна механіка націлена на конкретне бізнес-завдання: збільшення частоти покупок і середнього чека, утримання клієнтів або розвиток окремих категорій товарів. Система лояльності для клієнтів аптеки бере на себе всю рутину: від автоматичного нарахування бонусів до персональних нагадувань і аналітики в реальному часі. Клієнту вона дає звичний цифровий інтерфейс в смартфоні, а вам – контроль, прозорість і мінімум навантаження на співробітників. Почніть заохочувати тих, хто вибирає вашу аптеку, вже сьогодні.
Питання та відповіді
-
Чи можна створити паралельно знижкові та бонусні картки аптеки?
Система підтримує кілька активних сценаріїв паралельно. Також ви можете одночасно використовувати, наприклад, кешбек-картки та штамп-картки для різних категорій клієнтів або товарів.
-
Чи обов'язкова наявність касового ПЗ, щоб почати використовувати EfirCards?
Відповідно до Закону України використання касового ПЗ апріорі є обов'язковим. Але інтеграція програми лояльності аптеки з касою через API – опція нашої платформи, а не обов'язкова умова. Якщо інтеграція неможлива – картки можна активувати і використовувати вручну через адмінку або сканером.
-
Чи не порушить програма закон, пов'язаний з обмеженнями на просування ліків?
Віртуальні картки лояльності для аптеки не є прямою рекламою ліків. Ви заохочуєте поведінку клієнта (покупку, візит, лояльність), а не просуваєте конкретний препарат. Головне – правильно формулювати оффери і уникати згадки Rx-препаратів в розсилках і описах.
-
Чи можна зробити окремі знижкові карти для співробітників аптек – з іншими умовами?
Так, ви можете створити окрему категорію карт для персоналу зі спеціальними умовами – наприклад, підвищеною знижкою.
-
Чи можна інтегрувати цифрові карти аптек з мобільним додатком або сайтом?
Ми надаємо API та посилання, які легко вбудовуються в мобільний додаток, сайт, email-розсилки або CRM.
-
Як працюють карти, якщо у клієнта старий телефон або немає Google/Apple Wallet?
Крім Wallet, карти можуть працювати через Telegram або відкриватися як веб-сторінка в браузері.
-
Скільки часу займає запуск програми?
При наявності готової концепції – 1-2 дні. Якщо потрібен час, щоб продумати дизайн, механіку і виконати налаштування – до 5 робочих днів. Все залежить від вашої готовності і ступеня кастомізації.
-
Чи можна обмежити використання бонусів або знижок за часом і категоріями?
Ви можете задавати термін дії бонусів, виключати рецептурні препарати, налаштовувати години дії акцій і керувати умовами на рівні кожної картки.
-
Як налаштувати сегментацію клієнтів – наприклад, за віком або категоріями?
Система дозволяє розділити клієнтів на сегменти і налаштовувати для них окремі пропозиції. У реєстраційній формі учасники системи лояльності аптек залишають свої дані, які можна використовувати для сегментації.
-
Що робити, якщо клієнт втратив картку або видалив її?
Покупець залишається учасником програми, він може отримати картку знову за тим же посиланням або QR-кодом. Картка прив'язана до номера телефону, ви зможете повторно надіслати її через адмінку або в тригерному повідомленні.